Om vårt galna liv i Dårpippiland

Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Linda - 11 augusti 2008 15:32


Idag fick jag en chock när jag slog upp kalendern och såg att Basic Handling skulle börja på kvällen. Till råga på allt jobbade jag till 18.00

Normalt sett är jag väldigt organiserad och strukturerad, men det faktum att kursen började ikväll hade totalt gått mig förbi. Troligen är det så att ansträngningarna att sätta sig in i ett nytt jobb har gjort att jag missade det. Tack och lov så hade jag redan börjat fundera på hur kursen ska läggas upp och hur det ska organiseras, så det ordnade sig ändå.

Vi har fått många nya elever och därför delar vi kursen i två delar, nya gruppen och gamla gruppen.

Husse tog hand om de gamla och jag invigde de nya i handlingskonstens mysterier. Jädrar vad duktiga de var! Och entusiastiska. Den här terminen kommer att bli så himla kul.

Och lika skönt det är att avsluta en termin, lika härligt är det att starta upp en ny.

På torsdag börjar Våga tävla. DET har jag i alla fall koll på!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards