Om vårt galna liv i Dårpippiland

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Linda - 17 september 2009 20:45


Idag har jag skapat konto på YouTube för jag vill också kunna visa film i min blogg. Eftersom jag var tvungen att börja någonstans så valde jag Spice officiella debut i Hässleholm för ganska exakt ett år sedan.


Av Linda - 17 september 2009 09:23


Det har inte bloggats den senaste veckan för i Dårpippiland har vi sorg. Vi står förmodligen inför det svåra beslutet att låta en av våra fyrbenta få somna in.

Luse och Rupa har plågats av svåra magsjukor ett par veckor och medan Luse har hämtat sig så har Rupa inte blivit bättre. Hon har dessutom slutat äta helt och hållet och veterinären kan inte hitta några fel på henne. Hon är helt och hållet kärnfrisk. Sista halmstrået är att det kan handla om en mycket otäck mag- och tarmbakterie. Personligen hyser jag inget större hopp, men jag vägrar ta bort en fullt frisk hund på grund av en vanlig magsjuka. Jag är bereddd på det värsta och har ständigt en stor klump i magen och tårarna kommer i de mest oväntade situationer.


Tack för alla värmande ord via Facebook!


Rupa  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards