Om vårt galna liv i Dårpippiland

Alla inlägg den 24 december 2007

Av Linda - 24 december 2007 13:37


Jag älskar julen - bara just inte i år. Jag har noll och ingen julstämning och det beror troligen på en massa saker.


1. Jag får inte fira jul med min familj eftersom de är bortresta över julen

2. Vi ska fira jul på tumanhand husse och jag

3. Det blir inga julklappar på julafton, inte ens en liten

4. Jag är sjuk och gnällig

5. Det är +3 och dimmigt ute


Vi ska alltså fira jul helt själva husse och jag. Jag ska tappert försöka återskapa julen som den skulle ha varit om vi firat jul hemma hos min syster. Nu ska jag snart hoppa i duschen och sedan ta på mig något snyggt, trots allt är det ju jul. Jag kan ju hoppas att husse gör det samma. Sedan blir det glögg och pepparkaka kl.15, dock inte till Kalle Anka. Men det går ett par filmer som duger att titta på. Sedan gör var och vad den vill ett tag och sedan sätter vi oss till bords och äter lite julmat framåt kvällen.

Men som sagt, det blir inga julklappar. Vi var ju i Stockholm förra helgen och i januari åker vi till My Dog. Sådana utflykter kostar pengar så några julklappar blir det inte.


Till familj och vänner där ute säger vi GOD JUL!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards