Om vårt galna liv i Dårpippiland

Alla inlägg den 1 september 2007

Av Linda - 1 september 2007 20:08


Finns det något härligare än att stå i solskenet och se sina elever prestera det ena bra resultatet efter det andra?

Nä, jag tänkte väl det. Och med bra resultat menar jag inte bara placeringar utan även andra fantastiska bravader.


Idag har Våga tävla 2 varit på den första obligatoriska tävlingen för terminen. Husse dömde, solen sken och det fanns massor av trevligt folk att prata med. Problemet var bara att jag inte hann prata. För jag är en hårt arbetande agilitycoach jag!

Jag hade elever i varje klass som skulle filmas och ha hjälp vid banvandringen, och emellanåt så sprang jag som ett skållat troll mellan tält och bana.  Men kul är det! Och resultat blev det!


Några som också hade kul var Luna och Nova. De ordnade nämligen en egen porrshow i vårt tält. Löpludret Luna och Pilska Nova roade sig själv med att sätta på varandra hela dagen.

- Sluta!

- Lägg av!

- Fy vad ni är äckliga!

Bannorna haglade från klubbkompisar och kursare och jag bara suckade. Jag är nämligen van vid porrshower och sexorgier. Har man fem tikar som i regel löper samtidigt med förskjutning på två veckor per tik, ja då blir det väldigt mycket porrshow. Och till slut orkar man inte säga till dem.


Spice hade också en himla trevlig dag. Hon for lyckligt omkring i sitt nya koppel och ryckte armarna ur led på folk. Jag tog nämligen ut Spice på morgonen och så fort jag var tvungen att gå iväg så langade jag över snöret till någon. Och på något vis så kom ingen för sig att slänga in henne i buren igen. En del sheltiemotståndare, som med viss tvekan gått med på att hålla henne, tyckte att hon var ganska häftig och mycket hund.

Jag kan faktiskt inte annat än att hålla med.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards