Om vårt galna liv i Dårpippiland

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Linda - 8 oktober 2011 19:23

Nu när tävlingssäsongen är över har man helt plötsligt "massor" med tid över. Framför allt känner jag att hundarna har väldigt lite tid att vara just hundar, oftast blir det träning de dagar vi har kurs eftersom jag tycker att det är bättre än inget alls. Promenader hinns helt enkelt inte med när det är kurs tisdag till torsdag och tävling hela helgen. På måndagen och fredagen tycker jag att de ska få chans att ladda batterierna, dessutom är vi upptagna med att antingen packa eller packa upp.


Men nu är tanken att det ska bli andra bullar. Så två lördagar i rad har jag promenerat i Sibirien med bekanta och deras hundar. Mina hundar har alltid älskat stranden men för Skrutt är allting nytt. Och han ÄLSKAR det! Han vallar vågor och jagar fåglar av hjärtans lust och är så lycklig att jag nästa blir tårögd. Spice och Miza älskar att hämta pinnar i vattnet och drar sig inte för att  stoppa ner hela huvudet under ytan. Life is good!


           

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards